Замяна и връщане

Твоето удовлетворение от покупката и използването на продуктите ни е едно от най-важните неща за нас. Подхождаме с внимание и критичност към всеки един продукт, за да сме сигурни, че той ще ти донесе очакваното качество, комфорт и грижа. Затова, ако има някакъв проблем с продукт, който си получила или просто не ти харесва и не отговаря на очакванията ти, можеш да го замениш или върнеш в срок от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата, на която си получила пратката от куриерската фирма.

Имай предвид, че НЕ подлежат на замяна или връщане продукти, които са:

  • Персонализирани и/или изработени по поръчка, или съобразно твоите индивидуални изисквания;
  • Всички видове бельо (бикини, прашки, слипове, боксерки, бодита, сутиени) и чорапи, поради хигиенични съображения;
  • С нарушен търговски вид, премахнати етикети, носени, прани, гладени, парфюмирани или повредени по твоя вина.

Ако получиш пратка, повредена по време на транспорта, т.е. вината е на куриерската фирма, извършваща услугата по транспорт на пратката, моля, незабавно се свържи с нас на телефон: 0879 91 92 92. Ще бъде изготвен Протокол за рекламация в присъствието на служител от конкретната куриерска фирма и ще предприемем нужните мерки за възстановяване на поръчаните от теб продукти.

КАК ДА ЗАМЕНИШ ПРОДУКТ/И:

Ние обичаме природата и в тази връзка не изискваме да прилагаш хартиен формуляр за връщане към пратката. Достатъчно е да заявиш желанието ти за замяна на закупен от нас продукт, през електронния ни формуляр. Ако желаеш да замениш получения продукт за друг размер или друг продукт, следвай стъпките, следвай стъпките: 

  1. Попълни електронния формуляр за замяна/връщане, който се намира тук. В полето „Причина за връщане“ напиши с какъв размер желаеш да замениш върнатия от теб продукт.
  2. Заяви куриер на желания от теб адрес или посети избрания от теб офис на Еконт, Speedy или избрана от теб куриерска фирма.
  3. Изпрати продукта/продуктите в кутията, в която си ги получила или в друга опаковка, по твой избор, която ще ги предпази от повреждане по време на транспортиране.
  4. Изчакай пратката да пристигне до нас. В рамките на 2 до 5 работни дни ще се свържем на посочения от теб имейл или телефонен номер за връзка.

КАК ДА ВЪРНЕШ/ДА СЕ ОТКАЖЕШ ОТ ПОКУПКАТА НА ПРОДУКТ/И:

Моля, заяви желанието си за връщане на закупен от нас продукт, през електронния ни формуляр. Следвай стъпките: 

  1. Попълни електронния формуляр за замяна/връщане, който се намира тук. Ще ти бъдем благодарни, ако споделиш каква е причината за връщане.
  2. Заяви куриер на желания от теб адрес или посети избрания от теб офис на Еконт, Speedy или избрана от теб куриерска фирма.
  3. Изпрати продукта/продуктите в кутията, в която си ги получила или в друга опаковка, по твой избор, която ще ги предпази от повреждане по време на транспортиране.
  4. Изчакай пратката да пристигне до нас. В рамките на 2 до 5 работни дни ще се свържем на посочения от теб имейл или телефонен номер за връзка.

Важно! Заявката за замяна/връщане НЕ означава автоматична заявка за куриер.

Моля, не изпращай пратки без предварително да заявиш замяната/връщането, попълвайки нашия онлайн формуляр!

ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ:

Ако има грешка от наша страна – изпратено е грешно съдържание на поръчката (различен от поръчания цвят, размер или продукт), или дефектни продукти (с накъсвания или зацапвания, неописани предварително в продуктовата страница на продукта), разноските по връщането и последващата доставка/замяна се поемат от нас.

→ Изпрати пратката за твоя сметка и разноските по доставката ще ти бъдат възстановени по посочената от теб банкова сметка във формуляра за замяна/връщане в срок от 10 до 14 дни след обработката на върнатата пратка.

Ако няма грешка от наша страна, а просто това, което получаваш не ти харесва – разноските по връщане се поемат от теб, в правото ти на купувач от електронния магазин fabele.bg.

→ Изпрати пратката за твоя сметка и сумата за върнатите продукти ще ти бъде възстановена в срок от 10 до 14 дни след обработката на върнатата пратка.

Моля, не ни изпращай пратки с „наложен платеж“ – нямаме техническа възможност да получим такъв пакет.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ:

След като получим върнатата пратка, ние ще я прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на изискванията за замяна/връщане, описани по-горе.

Ще получиш имейл съобщение за потвърждение, за статуса на рекламацията ти.

След това ще изпратим продуктите, които желаеш да замениш и/или в срок от 10 до 14 работни дни, ще възстановим сумата, по банков път, на посочения от теб IBAN във формуляра за замяна и връщане.

Важно! Fabele.bg запазва правото си да откаже замяна на продукти или възстановяване на сумата, ако някое от посочените по-горе условия не е спазено.

АДРЕСИ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ:

Моля, върни пратката до един от следните адреси:

Офис на Speedy: гр. Сливен, пл. „Васил Левски“ №11

Офис на Еконт: гр. Сливен, пл. „Васил Левски“ №5

Получател: ФАБЕЛЕ ЕООД

Телефон: +359 879 91 92 92

При нужда от допълнителна информация, не се колебай да се свържеш с нас на телефон: 0879 91 92 92.

Благодарим ти! 🙂

 

Надзорни органи:

Комисия за защита на личните данни
гр. София, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: +359 2 915 3519
Email: kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg

Комисия за защита на потребителите
гр. София, ПК 1000, ул. „Врабча“ № 1, ет. 3,4 и 5
тел.: +359 2 933 0565,
гореща линия: 0700 111 22
Email: info@kzp.bg
Уеб сайт: www.kzp.bg

ПРОФИЛ
ЛЮБИМИ
Вход
СЪЗДАЙ СВОЯ ПРОФИЛ

Връзка за задаване на нова парола ще бъде изпратена на посочения имейл адрес.

Регистрирайки профил в нашия магазин, ще можеш да пазаруваш по-бързо, да разглеждаш хронологията на твоите поръчки и да получаваш допълнителна информация за продуктите. Твоите лични данни ще бъдат обработвани съгласно нашата „Политика за поверителност“ и „Бисквитки“

Възстановяване на парола

Не помниш паролата? Въведи потребителското име или Email адреса. Ще ти изпратим линк за смяна на паролата.

КОШНИЦА 0

ПОСЛЕДНО РАЗГЛЕДАНИ 0