Твоето удовлетворение от покупката и използването на продуктите ни е едно от най-важните неща за нас. Подхождаме с внимание и критичност към всеки един продукт, за да сме сигурни, че той ще ти донесе очакваното качество, комфорт и грижа. Затова, ако има някакъв проблем с получен продукт или той просто не ти харесва и не отговаря на очакванията ти, можеш да го замениш или върнеш в срок от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата, на получаване на поръчката чрез куриерската фирма.
Имай предвид, че НЕ подлежат на замяна или връщане продукти, които са:
- Персонализирани и/или изработени по поръчка, или съобразно твоите индивидуални изисквания;
- Всички видове бельо (бикини, прашки, слипове, боксерки, бодита, сутиени) и чорапи, поради хигиенични съображения;
- С нарушен търговски вид, премахнати етикети, носени, прани, гладени, парфюмирани или повредени по твоя вина.
Ако получиш пратка, повредена по време на транспорта, т.е. вината е на куриерската фирма, извършваща услугата по транспорт на пратката, моля, незабавно се свържи с нас на телефон: 0879 91 92 92. Ще бъде изготвен Протокол за рекламация, в присъствието на служител от конкретната куриерска фирма, и ще предприемем нужните мерки за възстановяване на поръчаните от теб продукти.
КАК ДА ЗАМЕНИШ ПРОДУКТ/И:
Ние обичаме природата и в тази връзка не изискваме да прилагаш хартиен формуляр за връщане към пратката. Достатъчно е да заявиш желанието ти за замяна на закупен от нас продукт, чрез електронния ни формуляр. Ако желаеш да замениш получения продукт за друг размер, следвай стъпките:
- Попълни електронния формуляр за замяна/връщане, който се намира тук. В полето „Причина за връщане“ напиши с какъв размер желаеш да замениш върнатия от теб продукт.
- Заяви куриер на желания от теб адрес или посети избрания от теб офис на Еконт, Speedy или избрана от теб куриерска фирма.
- Изпрати продукта/продуктите в кутията, в която си ги получила или в друга опаковка, по твой избор, която ще ги предпази от повреждане по време на транспортиране.
- Изчакай пратката да пристигне до нас. В рамките на 3 до 5 работни дни ще се свържем на посочения от теб имейл или телефонен номер за връзка.
КАК ДА ВЪРНЕШ/ДА СЕ ОТКАЖЕШ ОТ ПОКУПКАТА НА ПРОДУКТ/И:
Моля, заяви желанието си за връщане на закупен от нас продукт, чрез електронния ни формуляр. Следвай стъпките:
- Попълни електронния формуляр за замяна/връщане, който се намира тук. Ще ти бъдем благодарни, ако споделиш каква е причината за връщане.
- Заяви куриер на желания от теб адрес или посети избрания от теб офис на Еконт, Speedy или избрана от теб куриерска фирма.
- Изпрати продукта/продуктите в кутията, в която си ги получила или в друга опаковка, по твой избор, която ще ги предпази от повреждане по време на транспортиране.
- Изчакай пратката да пристигне до нас. В рамките на 3 до 5 работни дни ще се свържем на посочения от теб имейл или телефонен номер за връзка.
Важно! Заявката за замяна/връщане НЕ означава автоматична заявка за куриер.
Моля, не изпращай пратки без предварително да заявиш замяната/връщането, попълвайки нашия онлайн формуляр!
ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ:
Ако има грешка от наша страна – изпратено е грешно съдържание на поръчката (различен от поръчания цвят, размер или продукт), или дефектни продукти (с накъсвания или зацапвания, неописани предварително в продуктовата страница на продукта), разноските по връщането и последващата замяна се поемат от нас.
→ Изпрати пратката за твоя сметка и разноските по доставката ще ти бъдат възстановени по посочената от теб банкова сметка във формуляра за замяна/връщане в срок от 10 до 14 дни след обработката на върнатата пратка.
Ако няма грешка от наша страна, а просто това, което получаваш не ти харесва – разноските по връщане се поемат от теб, в правото ти на купувач от електронния магазин fabele.bg.
→ Изпрати пратката за твоя сметка и сумата за върнатите продукти ще ти бъде възстановена в срок от 10 до 14 дни след обработката на върнатата пратка.
Моля, не ни изпращай пратки с “наложен платеж” – нямаме техническа възможност да получим такъв пакет.
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ:
След като получим върнатата пратка, ние ще я прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на изискванията за замяна/връщане, описани по-горе.
Ще получиш имейл съобщение за потвърждение, за статуса на рекламацията ти.
След това ще изпратим продуктите, които желаеш да замениш и/или в срок от 10 до 14 работни дни, ще възстановим сумата, по банков път, на посочения от теб IBAN във формуляра за замяна и връщане.
Важно! Fabele.bg запазва правото си да откаже замяна на продукти или възстановяване на сумата, ако някое от посочените по-горе условия не е спазено.
АДРЕСИ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ:
Моля, върни пратката до един от следните адреси:
Офис на Speedy: гр. Сливен, пл. „Васил Левски“ №11
Офис на Еконт: гр. Сливен, пл. „Васил Левски“ №5
Получател: ФАБЕЛЕ ЕООД
Телефон: +359 879 91 92 92
При нужда от допълнителна информация, не се колебай да се свържеш с нас на телефон: 0879 91 92 92.
Благодарим ти! 🙂
Надзорни органи:
Комисия за защита на личните данни
гр. София, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: +359 2 915 3519
Email: kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
Комисия за защита на потребителите
гр. София, ПК 1000, ул. “Врабча” № 1, ет. 3,4 и 5
тел.: +359 2 933 0565,
гореща линия: 0700 111 22
Email: info@kzp.bg
Уеб сайт: www.kzp.bg