Често задавани въпроси

Общи въпроси

Защо да регистрирам профил в сайта? 

Регистрацията на профил в сайта не е задължителна, но след като се регистрираш можеш да се възползваш от следните преимущества:

  • Няма да се налага при всяка поръчка да въвеждаш адрес за доставка.
  • Можеш да запазиш картата си за плащане в профила и няма да е нужно да вписваш данните всеки път.
  • Ще имаш възможността да проследяваш всички твои поръчки.
  • Ще научаваш за нашите най-добри нови предложения.

Имате ли магазини в страната?

Засега, продуктите с марка Fabele® могат да бъдат намерени единствено и само на нашия официален сайт: www.fabele.bg

Какъв размер съм?

Знаем, че онлайн пазаруването може да бъде трудно при избор на подходящия размер. Можеш да прецениш кой размер си като измериш своята гръдна обиколка, талия и ханш, и ги сравниш с нашата размерна таблица. Ако си между два размера, не се колебай да се свържеш с нас и ние ще те насочим кой размер би ти паснал най-добре.

Ами ако размерът, който поръчам, не пасва?

Ако размерът, който поръчаш, не отговаря, можеш да го замениш с друг размер. Щракни тук, за да отидеш на нашата страница за връщане и замяна.

Моля, имай предвид, че изпращането на стоки генерира ненужни парникови газове, които ускоряват изменението на климата. Препоръчваме ти да избираш внимателно преди поръчка или да се свържеш с нас, за да избегнем ненужни връщания на пратки.

Как мога да намеря повече информация за конкретен продукт?

Можеш да намериш пълни подробности за продукта на страницата на всеки отделен продукт, включително подробности за кройката и материята. Ако имаш допълнителни въпроси, обади ни се или ни изпрати имейл на hello@fabele.bg, и ние ще се радваме да помогнем!

Отстъпки и Промоции

Имам няколко кода за отстъпка. Мога ли да ги използвам едновременно?

Не. За една поръчка можеш да използваш само един код за отстъпка.

Имай предвид, че за продуктите от кампаниите с благотворителна кауза не важат кодове за отстъпка.

Мога ли да закупя подаръчна карта?

В момента не предлагаме подаръчни карти, но ако се увеличи интерса към този вид услуга, ще се съобразим.

Ако много искаш да зарадваш твой близък или приятел с нашите продукти, ти предлагаме опция за предварително заплащане на стойността на поръчката – чрез карта и изпращане чрез избраната от теб куриерска фирма, в желана от теб дата, като Неделя се изключва, като възможност. За такъв тип услуга, можеш да ни пишеш на: hello@fabele.bg

Поръчка и Доставка

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Не! Можеш да направиш поръчка и без регистрация. Стъпките са същите, като ако имаш такава.

Как да поръчам?

Първо избери желаният от теб продукт/и в подходящ размер и го добави в кошница чрез бутона “ПОРЪЧАЙ“. Кликни върху бутона “ПРЕГЛЕД НА КОЛИЧКАТА” или избери кошницата в горен десен ъгъл на сайта, за да прегледаш съдържанието на своята количка.

След като го направиш, натисни бутона “ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА”, попълни своите данни за доставка и избери един от двата начина на плащане:

  • Наложен платеж (плащане при доставка);
  • Кредитна или дебитна карта.

Приемат ли се международни поръчки?

Да. Независимо къде се намираш по света, през сайта fabele.bg можеш да направиш своята поръчка с доставка в чужбина. Заплащането на поръчката е нужно да бъде извършено с карта. Доставката на налични модели е в рамките до 7 дни, в зависимост от дестинацията.

Имай предвид, че пратки, изпращани в страни извън ЕС, подлежат на облагане с мита и такси, определени от страната-получател. Калкулирането на митата зависи от облагаемата стойност на пратката. Като получател, е нужно да заплатиш входящите мита и такси, които съответните органи определят.

При изпращане на пратки извън България, не важи условието за безплатна доставка при поръчка над 200,00 (двеста) лева.

Какъв е начинът на заплащане на поръчки в сайта?

Плащането на продуктите се извършва по два начина:

  • с наложен платеж, на куриера при получаване на пратката;
  • с банкова карта, през сайта.

Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

Доставките на поръчки през нашия сайт се извършват от куриерски фирми Еконт и Speedy, като разходите за тях са за сметка на клиентите. Цената на доставката зависи от теглото на поръчаните продукти и от дестинацията (адреса), до която трябва да бъдат изпратени. След като попълниш адреса си на страницата за финализиране на поръчка, цената на доставка се калкулира автоматично и можеш да я видиш.

При поръчка над 200,00 (двеста) лева получаваш безплатна доставка на поръчаните продукти.

Какъв е срокът за доставка?

Стандартният срок за доставка е между два и пет работни дни (в зависимост от населеното място).

Какво се случва след приключване на моята поръчка?

След успешно приключване на поръчка в сайта, се визуализира номерът ѝ и подробна информация за поръчаните артикули. Ще получиш автоматично e-mail съобщение за това, че сме получили твоята поръчка и тя е в процес на обработка.

Мога ли да променя адреса си за доставка на пратката?

Да. Куриерските фирми, с които работим предлагат опция „Промяна на адреса“. След получаване на SMS/Viber съобщението с потвърждение за доставката, можеш да направиш желаната от теб промяна.

Мога ли да отменя поръчката си?

Да, ако поръчката все още не е изпратена, можеш да я отмениш.  В случай, че поръчката е вече отпътувала, можеш да се свържеш с нас на телефон: +359 879 91 92 92 и да включим опция “преглед и тест” в момента на доставка и тогава да откажеш пратката. Имай предвид, че разходите по връщане на отказаната от теб поръчка са за твоя сметка.

Връщане на поръчка

Мога ли да върна (или заменя) поръчан продукт?

Да, за да бъде върнат или заменен, продуктът трябва да е в запазен търговски вид:

  • да не е носен;
  • да не не е с премахнати етикети, ако има такива;
  • да не е третиран по никакъв начин (изпран, носен, гладен, парфюмиран, изцапан).
    Разбери повече в секцията Замяна и Връщане.

Моля, имай предвид, че за бельото и другите подобни артикули от нашите колекции не предлагаме опция за връщане.

Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?

Да. Поради хигиенни съображения, долна част на бельо и бански (бикини, боксерки, прашки, слипове, бодита) и други продукти, характеризиращи се като „долно бельо“, както и чорапи, не подлежат на замяна и връщане.

Какви документи са необходими, за да върна продукт?

Вече не е нужно да разпечатваш формуляр за връщане, ако желаеш да изпратиш обратно закупения от теб артикул.

Влез на следният линк: форма за връщане на продукт и попълни нужната задължителна информация.

За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

В случаите, когато онлайн магазин fabele.bg няма вина за възникнала рекламация, разходите при замяна или връщане са за сметка на клиента.

Какъв е процесът за възстановяване на сума за върнати продукти?

След като получим върнатите продукти, следва да се уверим в техния запазен търговски вид. Ако продуктите отговарят на изискванията ни за връщане, то процедурата по възстановяване на сумата се задейства.

Можеш да очакваш превод по посочената във „Формуляра за връщане и замяна“ банкова сметка в срок от 10 до 14 дни, от получаването на продуктите при нас.

Ще получа ли потвърждение за получените от мен върнати продукти?

Независимо дали върнатите продукти отговарят на изискванията ни за връщане и замяна, ще ти изпратим имейл за потвърждение. Винаги можеш да получиш информация за статуса на своето връщане от нашите консултанти: +359 879 91 92 92

ПРОФИЛ
ЛЮБИМИ
Вход
СЪЗДАЙ СВОЯ ПРОФИЛ

Твоята парола ще бъде изпратена на посочения имейл адрес.

Регистрирайки профил в нашия магазин, ще можеш да пазаруваш по-бързо, да разглеждаш хронологията на твоите поръчки и да получаваш допълнителна информация за продуктите. Твоите лични данни ще бъдат обработвани съгласно нашата „Политика за поверителност“ и „Бисквитки“

Възстановяване на парола

Не помниш паролата? Въведи потребителското име или Email адреса. Ще ти изпратим линк за смяна на паролата.

КОШНИЦА 0

ПОСЛЕДНО РАЗГЛЕДАНИ 0